دلم گرفته.......

 

شاید روزی بیایی

روزی از روزهای خدا

که بی گمان زیباست

تا رسیده شود سیب کال احساسم،

با آفتاب حضورت

شاید بیایی و با هم سکوت کنیم

بوی باران

و خیسی درختان را با هم نفس بکشیم

و خدا را به مهمانی ساده خود دعوت کنیم

من باشم و نگاه تو

تو باشی و دست های من

دلم گرفته است نازنین

دلم گرفته است

از همه

از خودم، از تو، از خدا...  

 



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت21:47---15 آبان 1390

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم
خالی از خود خواهی من برتر از آلایش تو
من تو را بالاتر از من برتر از من دوست دارم
عشق صدها چهره دارد عشق تو آیینه داره
عشق را در چهره آیینه دیدن دوست دارم
در خموشی چشم ما را قصه ها و گفت و گوها ست
من تو را درجسته محراب دیدن دوست دارم
من تو را بالاتر از من برتر از من دوست دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم
در هوای دیدنت یک عمر در چله نشستم
چله را در مقدم عشقم شکستن دوست دارم
بغض سر گردان ابرم قله ای آرامشم کن
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم... .


tanha
ساعت19:17---10 آبان 1390
khob bod


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 6 / 8 / 1390برچسب:, |